odwiedzin: 24232 z 4190 miejsc
FORUM POCZTA AKTUALNOŚCI KONTAKTY

2024-11-14
Szanowni Państwo, w dniu 14 lisopada awarii uległo okablowanie sieci internetowej łączącej krytyczne urządzenia w bloku, w związku z powyższym kilka godzin nie działało łącze internetowe. Usterkę udało się usunąć we wczesnych godzinach popołudniowych

2020-12-23
Szanowni Państwo,
uległa uszkodzeniu jedna z naszych anten, w związku z tym sygnał na kanałach z nadajnika Chorągwica był bardzo zły (m.in. 22, 23). Przełączono obecnie na drugą antenę skierowaną na nadajnik w miejscowości Wisła. Jeśli odbiorniki same nie przełączyły się na nowe kanały, należy to zrobić ręcznie lub uruchomić odszukiwanie automatyczne. Kanały: 58 (MUX-1), 48 (MUX-2), 27 (MUX-3). Dane znajdują się także na stronie firmy Emitel (operatora nadajników w Polsce).
Naprawą zajmiemy się po 27 grudnia i przywrócimy poprzednie kanały (ew. pozostawimy rezerwowe gdy nasz cyfrowy wzmacniacz na całym bloku na to pozwoli i nie braknie pamięci programowalnych).

2020-12-22
Szanowni Państwo,
od kilku tygodni mamy kolejną modyfikację naszego łącza internetowego. Wymieniono większość sprzętu po stronie UPC i po naszej zmieniono konfiguracje. Po drobnych jeszcze dostrojeniach mamy osiągalne łącze ok. 1Gb/s. Będziemy w najbliższym czasie zmieniać sprzęt na klatkach w celu przebudowy sieci szkieletowej i podniesienia 10x osiągalnej prędkości w sieci wewnętrznej oraz indywidualnego zdalnego konfigurowania każdego mieszkania. Plan jest na rok 2021.

2020-06-17
Szanowni Państwo, od ok. miesiąca mamy zmienione parametry łącza internetowego na znacznie szybsze i zmieniono modem który dostarczyło UPC. Od samego początku borykamy się z problemem niestabilności łącza, kilkuminutowych zaników sygnału, raz częściej, raz rzadziej. UPC wymieniło u nas sprzęt, przełączyło nas (po usilnych i wielokrotnych rozmowach z Infolinią i Działem Technicznym) na inny sprzęt po ich stronie. Rozmów z nimi było co najmniej 10 (w tym po 20-30 minut za każdym razem muzyka na czekanie), wysłanie wielu wiadomości, informacji uzupełniających, danych z naszego monitoringu sieci itd. W chwili obecnej sytuacja jest nieco poprawiona, ale jeszcze nie do końca nas zadowalająca, gdyż w losowych momentach (być może dużych obciążeń) nadal mamy sporadyczne 3 minutowe przerwy. Uruchomiono w UPC dalszy monitoring oraz Dział sieciowy do sprawdzenia obciążeń łączy po drodze do nas. Jednocześnie, gdy chcieliśmy na chwilę wrócić do poprzedniego rozwiązania okazało się to niemożliwe, gdyż poprzednie typy sprzętu zostały już wyłączone z eksploatacji i nie są wspierane (CISCO). Po naszej stronie sprzęt w bloku uległ znacznej modernizacji i w najbliższej perspektywie rórwnież będzie dalsza modernizacja switchy w celu włączenia dodatkowych zabezpieczeń i pełnego zarządzania. Na tym łączu realizowane są usługi nie tylko dla abonentów internetu, ale również poczty Zarządu, przechowywania dokumentów, dostępu do historii zdarzeń itd. Mamy nadzieję, że dostawca rozwiąże ten techniczny problem, jednak nosimy się z zamiarem przygotowania od innego dostawcy mniejszego zapasowego łącza na wypadek awarii takich jak te obecne. Administrator naszego Serwera potwierdził, że może oprogramować automatyczne i niewidoczne dla zwykłych użytkowników alternatywne uruchamianie rezerwy, gdyby takowa została dołaczona do nas.

2020-05-11
Szanowni Państwo,
w dniu 13 maja 2020r., w godz. 13-15 planowana jest przerwa techniczna w działaniu łącza internetowego na bloku w związku z pracami modernizacyjnymi. Przerwa łączna nie jest planowana zbyt długa (15-30 minut).

2020-03-17
Zarząd sugeruje zgłaszanie do firmy konserwującej ELPIM spraw wyłącznie zagrażających życiu, zdrowiu lub znacznemu mieniu osób zgłaszających. Pozostałe sprawy rejestruje telefonicznie lub e-mailowo Administracja i będą wykonane w najbliższym możliwym terminie (drobne awarie, żarówki itp.).
Prosimy również o umożliwienie bezpieczenej i skutecznej pracy firmy sprzątającej i innych usługodawców dla Wspólnoty.

2020-03-16
W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19, w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 16 marca 2020 r. wprowadzamy zmiany mające na celu zachowanie dodatkowych środków ostrożności. W przypadku firmy konserwującej ELPIM zarażenie się w/w wirusem pracowników może spowodować brak możliwości świadczenia dotychczasowych usług. Wprowadzono wszystkie możliwe środki ostrożności w związku z wizytami na budynkach a pracownicy stosują się do zaleceń.

2020-03-16
Zarząd informuje, że nie planuje wysyłać do Państwa żadnych przedstawicieli w celu wykonania jakichś czynności. Proszę każdorazowo weryfikować w Administracji osoby, które będa chciały wykonywać prace np. odkażające - Apelujemy o ostrożność.

2019-05-02
Od miesiąca kwietnia 2019r. konserwacja budynku została przeniesiona do firmy ELPIM i firma MAGRIT już jej nie prowadzi. Sprzątanie nadal jest w poprzedniej firmie.

2019-03-26
W dniu dzisiejszym 26 marca 2019r. była awaria łącza internetowego. Na chwilę obecną mamy przywrócone usługi, jednak monitorujemy parametry i sprawdzamy jakość połączenia.

Wspólnota Mieszkaniowa Budynku przy ul. Malwowej 10D w Krakowie
ul. Malwowa 10D, 30-611 Kraków
NIP: 679-281-10-06, REGON: 356853586
e-mail: zarzad@malwowa.krakow.pl